اخبار روز

پارک علم و فناوری سلامت فرصتی برای سرمایه گذاری بدون ریسک+فیلم

پارک علم و فناوری سلامت فرصتی برای سرمایه گذاری بدون ریسک+فیلم

دکتر کوشش تبار در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رونمایی از مجوز تاسیس نخستین پارک علم و فناوری سلامت استان گفت: تلاش‌های دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری به ثمر نشست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید جمهور و همراهانش افزود: در دولت سیزدهم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در جهت ارتقا سطح معیشت و اشتغال مردم، به خوبی شناسایی شده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشوربا تقدیر از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دولت سیزدهم گفت: اخذ مجوز تاسیس نخستین پارک علم و فناوری در حوزه سلامت یک آورده ماندگار و تاریخی برای استان است که با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد محقق شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: این پارک علم و فناوری، به صورت تخصصی و ویژه، در حوزه سلامت فعالیت خواهد کرد که در تکمیل زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی و ارتقاء سلامت نقش آفرین است.

دکتر کوشش تبار خاطرنشان کرد: راه اندازی اتاق تمیز و کلین روم مورد حمایت دولت و با پشتوانه علمی، فرصتی برای سرمایه گذاری بی ریسک است.

وی افزود: امید که بتوانم شاهد حضور سرمایه گذاران برای توسعه زنجیره گیاهان دارویی باشیم.

وی در پایان ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و ارتقا سطح زندگی مردم را از دیگر اهداف راه اندازی پارک علم و فناوری در حوزه سلامت استان عنوان کرد.

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا